Compliment of klacht

Bij Savant Zorg zetten de medewerkers elke dag hun beste beentje voor om goede zorg te leveren.

Tekst

Compliment

Bent u tevreden over de dienstverlening van Savant Zorg en wilt u een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen wij zeer.  Stuur uw compliment naar compliment@savant-zorg.nl. Wij zorgen ervoor dat het compliment bij de de medewerker of het team terecht komt. Ook kunt u positieve ervaringen met Savant Zorg delen via www.zorgkaartnederland.nl.

 

Klacht

Ondanks onze gedrevenheid gaat er ook binnen Savant Zorg wel eens iets mis. Indien een cliënt of diens vertegenwoordiger ergens niet tevreden over is of een klacht heeft, streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk en in goed overleg met elkaar op te lossen. Laat het ons weten via klantenservice@savant-zorg.nl of via (0492) 572 000. Zij zorgen ervoor dat uw klacht opgelost wordt of op de juiste plek terecht komt.

 

Indien medewerkers vermoedens van onrechtmatigheden en/of misstanden in de organisatie aankaarten, beschermt de klokkenluidersregeling hen in hun rechtspositie. Deze regeling draagt eraan bij dat Savant zorgvuldig omgaat met een (vermoeden van een) misstand. 

 

Compliment Klacht