Compliment of klacht?

Tevreden over onze dienstverlening?
Bent u tevreden over de dienstverlening van Savant Zorg en wilt u een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen wij zeer. Stuur uw compliment naar compliment@savant-zorg.nl. Wij zorgen ervoor dat het compliment bij de de medewerker of het team terecht komt. Ook kunt u positieve ervaringen met Savant Zorg delen via www.zorgkaartnederland.nl.

Heeft u tips voor onze dienstverlening?
Uw welzijn en wensen staan bij Savant altijd voorop. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening en stellen het op prijs als u laat weten als dat niet het geval is. De mogelijkheden op een rij:

  • Het best kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers of de leidinggevende. In een persoonlijk gesprek wordt direct naar een oplossing gezocht.
  • Vindt u het prettiger uw verhaal met een onafhankelijke vertrouwenspersoon te bespreken? Dan kunt u contact opnemen met vertrouwenspersoon  Marjo Rutten. Zij biedt een luisterend oor en werkt onafhankelijk van Savant Zorg. U kunt haar tijdens kantooruren bereiken via 06 – 44 59 65 22 of  M.Rutten@oniswelzijn.nl.
  • Ook heeft u de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachtencommissie of de Raad van Bestuur. Meer informatie over de verschillende mogelijkheden vindt u in de folder of onze klachtenregeling.

Direct een klacht melden?
Een klacht kunt u melden via e-mail klacht@savant-zorg.nl, telefonisch via de secretaris van de klachtencommissie (0492) 572 113 of door het versturen van een brief of klachtenformulier naar:
Savant Zorg
t.a.v. secretaris klachtencommissie
Steenovenweg 4
5708 HN Helmond

 

We nemen hierna zo snel mogelijk contact met u op.