Compliment of klacht?

Tevreden over onze dienstverlening?
Bent u tevreden over de dienstverlening van Savant Zorg en wilt u een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen wij zeer. Stuur uw compliment naar compliment@savant-zorg.nl. Wij zorgen ervoor dat het compliment bij de de medewerker of het team terecht komt. Ook kunt u positieve ervaringen met Savant Zorg delen via www.zorgkaartnederland.nl.

Heeft u tips voor onze dienstverlening of klachten?
Uw welzijn en wensen staan bij Savant altijd voorop. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening en stellen het op prijs als u laat weten als dat niet het geval is. De mogelijkheden op een rij:

  • Het best kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers of de leidinggevende. In een persoonlijk gesprek wordt direct naar een oplossing gezocht.
  • Ook kunt u contact opnemen met de Klantenservice van Savant Zorg via klantenservice@savant-zorg.nl of via (0492) 572 000. Zij zorgen ervoor dat uw klacht opgelost wordt of op de juiste plek terecht komt.
  • Vindt u het prettiger uw verhaal met een onafhankelijke vertrouwenspersoon te bespreken? Dan kunt u contact opnemen met vertrouwenspersoon Wilma van Os. Zij biedt een luisterend oor en werkt onafhankelijk van Savant Zorg. U kunt haar tijdens kantooruren bereiken via 06 433 66 546 of WvanOs@MEEzuidoostbrabant.nl.
  • Ook heeft u de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachtencommissie of de Raad van Bestuur. Meer informatie over de verschillende mogelijkheden vindt u in de folder of onze klachtenregeling. Een klacht voor de klachtencommissie kunt u melden via e-mail j.liebrand@savant-zorg.nl, telefonisch via de secretaris van de klachtencommissie (0492) 572 113 of door het versturen van een brief of klachtenformulier naar:

Savant Zorg
t.a.v. secretaris klachtencommissie
Steenovenweg 4
5708 HN Helmond

We nemen hierna zo snel mogelijk contact met u op.